Gwarancja i zwroty

Gwarancja

Wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w dokumentach dołączonych do produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz wysłać do nas zgłoszenie odstąpienia od umowy i zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny, zwrot towaru do sklepu musi nastąpić w przeciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Wzór formularza odstąpienia od umowy jest dostępny tutaj, jednak wystarczy że prześlesz do nas oświadczenie woli w innej postaci, także drogą elektroniczną. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, posiadać wszystkie plomby gwarancyjne, folie zabezpieczające, zwracany produkt musi do nas wrócić z jego całą dostarczoną do Ciebie zawartością. Sklep zwróci kupującemu równowartość towaru oraz koszty najtańszej wysyłki do kupującego, klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej do sklepu.

Adres wysyłki: Kusha, Marynarska 14, 02-674 Warszawa, tel 224480522, email: sklep@nowoczesne-prezenty.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl