Produkt dnia
Uciekający Budzik Clocky Gold / Złoty
Uciekający Budzik Clocky Gold / Złoty
149,00 zł
szt.
Tangle Junior Metallic
Tangle Junior Metallic
29,00 zł
Oryginalna muzyczna poduszka Sound Asleep 50x70cm
Oryginalna muzyczna poduszka Sound Asleep 50x70cm
89,00 zł 75,00 zł
szt.
Listonosz Toymail -  Świniaczek - Rodzinny czat głosowy
Listonosz Toymail - Świniaczek - Rodzinny czat głosowy
199,00 zł 149,00 zł
szt.
X-mini Explore Plus - Głośnik Bluetooth
X-mini Explore Plus - Głośnik Bluetooth
299,00 zł 149,00 zł
szt.
Zegarek Merc Automotive
Zegarek Merc Automotive
129,00 zł
szt.
Toymail - Listonosz Szopek - Poczta głosowa dla dzieci
Toymail - Listonosz Szopek - Poczta głosowa dla dzieci
199,00 zł 149,00 zł
szt.
Lunch Box G.Lunch
Lunch Box G.Lunch
69,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Reklamacje

Sklep internetowy Nowoczesne-Prezenty.pl dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

Zgłoszenie reklamacji:

1. Reklamację z tytułu gwarancji można zgłosić:

  • bezpośrednio w autoryzowanym zakładzie serwisowym danego producenta

lub

  • za pośrednictwem sprzedawcy, osobiście lub wysyłając produkt na adres podany poniżej.

Adresy autoryzowanych zakładów serwisowych dostępne są podane w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Można je również otrzymać w każdym naszym sklepie.

2. Reklamację z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Konsument zgłasza do Sprzedającego osobiście lub wysyłając produkt na adres podany na dowodzie zakupu.

Warunki zgłoszenia reklamacji:

W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić: 

  • dowód lub kopię dowodu zakupu produktu
  • ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie);
  • szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) - w tym celu zalecamy wypełnienie właściwego formularza reklamacji dostępnego pod jednym z linków na dole tej strony;
  • reklamowany produkt

Przebieg procesu reklamacji:

  • rejestracja reklamacji w sklepie;
  • wydanie potwierdzenia zgłoszenia reklamacji w formie wydruku (poświadczenie zgłaszającego i przyjmującego zgłoszenie);
  • przekazanie przez sklep produktów do właściwego autoryzowanego zakładu serwisowego wraz z podanym opisem usterki w celu wykonania naprawy lub ekspertyzy technicznej;

Każdy zakupiony produkt powinien posiadać:

  • dowód zakupu
  • instrukcję obsługi w języku polskim

Jeżeli w otrzymanej przesyłce nie możecie Państwo odnaleźć ww. dokumentów prosimy o niezwłoczny kontakt ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu na wypadek reklamacji.

Przy odbiorze osobistym istnieje możliwość sprawdzenia podstawowych funkcji kupowanych produktów.

Przy odbiorze zakupionego produktu lub dostarczeniu go pod wskazany adres należy sprawdzić, czy produkt nie ma uszkodzeń mechanicznych (wgnieceń, otarć, rys itp.). W razie ich stwierdzenia w obecności pracownika firmy kurierskiej należy sporządzić protokół szkody i nie przyjmować uszkodzonego produktu.

3. Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki spisz protokół szkody kurierskiej. 

Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl